Egy hét alatt közel 5 millió dollárt keresett a mobilos Apex Legends

  • Írta: gorien
  • 2022. május 26.
  • Biznisz
Link másolása
A Respawn mobilra is ráigazította free-to-play battle royale-ját, ami a múlt héten globálisan is elérhetővé vált. A Sensor Tower adatai alapján nem is bizonyul rossz befektetésnek.

A Respawn tavaly árulta el, hogy dolgoznak az Apex Legends mobilokra szabásán, amelyben nemcsak az irányítást alakítják át, de a hordozható eszközök játékstílusához mérten válogatják össze a hősöket és a pályákat, illetve platformexkluzív tartalmakkal is készülnek. Az Apex Legends Mobile globálisan a múlt héten rajtolt el.

A Sensor Tower mérései alapján sikeres startot tudhat magáénak a játék: a megjelenés napján hatvan országban volt iPhone-on a legtöbbet letöltött játék. A legnépszerűbbnek az Egyesült Államokban bizonyult az elmúlt hétben, amit India és Brazília követ. Hiába free-to-play a cím, prémium valutát természetesen ebben a változatban is találunk, ami 4,8 millió dollár bevételt generált: ennek 44 százalékát Amerika adta, míg a második legtöbbet Japánban költöttek a játékosok.

Ezzel jobban teljesített, mint például a PUBG, amely a fizetős opciók bevezetésének hetén csupán 600 ezer dollárt keresett, de a Call of Duty Mobile számaitól jócskán elmarad, hiszen az ugyanekkora időintervallumban 14,8 millió dollárt zsebelt be világszerte.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...