Túl a 6 millió játékoson a Ghostwire: Tokyo

  • Írta: pandaril
  • 2023. szeptember 18.
  • Hír
Link másolása
A játék egy év PlayStation-exkluzivitás után elég rázós rajtot vett Xbox-on, azonban úgy fest, hogy ettől még igen sokakat érdekelt Akito szelleműző kalandja.

A Tango Gameworks játéka tavaly jelent meg, kizárólag PlayStation 5-re, és bár egy alapvetően szórakoztató és érdekes világot mutat be, számos technikai probléma mételyezte a játékot kezdve a harcrendszertől a grafikai hibákig. Az exkluzivitás lejárta után pedig immár a tulajdonos Microsoft konzolján is megjelent a játék. Sajnos a meglévő PlayStation 5-ös hibákon túl újakat is fel tudott mutatni a Xbox-verzió, ráadásul eleve rosszabbul is futott Series X-en, mint a konkurens konzolon. A optimalizálatlanság okai mögött valószínűleg az exkluzivitás állhat, mivel a Tango nem is dolgozhatott emiatt az Xbox-verzión.

Ennek ellenére úgy fest, hogy a játékra igen sokan voltak kíváncsiak, a hivatalos X-oldaluk szerint már 6 millióan játszottak vele. A poszt nem tér ki rá, azonban valószínűleg ez a szám a márciusi Xbox-megjelenés, és az ezzel egyidőben történő Game Pass-debütálás óta elért eredmény. Ez is jól mutatja, hogy a Game Pass révén számos játék sokkal több emberhez juthat el, még ha azok technikailag nincsenek is helyzet magaslatán.

7.
7.
delphijos
#4: “olyan buzi acsikat kért amire nem is gondol az ember ha nem nézi mit kell hozzá”

Persze ha valaki élvezi, hajrá nekem nem fáj ha valaki erre megy rá, csak ez nekem már nem “játék” hogy leírás alapján ilyenekkel szórakozzak hogy “ugorj le 20x egy háztetőről” meg hasonlók. Az amikor már a játékmenettel szinte összeegyeztethetetlen dolgokat kell csinálni. Az más ha jutalmaz a játék “valós” teljesítményért.
6.
6.
crytek
#5: FW most pörög nekem is, mert a game passba most gyenge dolgok kerültek így a kövi 2 hónap a ps plusé. 35 óránál vagyok és hát ahogy beharangozták ahhoz képest pofára esés. Semmivel nem több mint egy far cry vagy ac...Térkép alapján kegyetlen hosszú lesz ha maxolni akarom, de szerintem nem fogom.
5.
5.
FreeKatana
#4: Nekem mostanában a Horizon FW meg a GOW Rektnarok is ilyen volt. Volt ezekben is gyűjtögetés, de a többséget nem "kényszerből" csináltam meg, hanem az említett élvezetből. Nem olyan AC 100 flag zacsi szintűek voltak.
4.
4.
crytek
#3: Minden esetben a játékidő kitolása a lényeg.
És ebben hatvnyozottan mert ugye itt nincs jelölve a térképen semmit neked kell "ultahangozni" folyamatosan. A majd összes lelket megkeresni meg a sok más dolgot agyfasz volt. Egy random acsi is van azt meg ha ugy gondolja a gép egyszer majd megadja ,nekem eddig nem adta pedig rádobtam arra is vagy 3 órát..az biztos hogy ha pc-n ingyen hozzámvágnák se tolnám végig mégegyszer ezt a játékot.

AC Syndicate-be ha jól emlékszem a game végén kb 15+ óra volt a gyűjtőgetés keresgélés... szóval ja elég ki tudja tolni a game time-ot de sajnos az unalom rovására.


" Gyakorlatilag, ha a szokottnál jobban élvezünk egy címet, akkor ilyen 3-4 achi marad teljesítetlenül." Ilyen game nagyon kevés van. Ha nem nézed és nem mész rá sok gameben közelébe sincs az ember az acsik 1/3-ának sem. Emlékszem volt egy game kb én szobrot állítottam magamnak milyen jól átnéztem a teljes játékot és csodálkoztam is acsi alig repült fel ja 30ból adott vagy 3-at 1 végigvitel alatt..mert olyan buzi acsikat kért amire nem is gondol az ember ha nem nézi mit kell hozzá
3.
3.
FreeKatana
#2: Soha nem értettem a zacsik létjogosultságát. Van 1-2 érdekesebb, meg nagyobb kedvenceknél néha ránéztem, hogy mégis mit lehetne még teljesíteni, amit végül úgyse szoktam. De hogy esetenként vért izzadjak egy konkrét teljesítményért, amihez kell a csillagok megfelelő állása is, azt kösz, nem. Szeretem, ha egy játék nehéz, abban rejlik sikerélmény. A zacsikban összesen talán 2x tapasztaltam ilyet. Az csak egy öncélú, mesterkélt kihívás. Azóta mondjuk nagyrészt ötlettelen, vidd végig tamagocsi és mazochista nehézségen is, meg szedj össze minden fejlesztést/sz*rságot szintre butult. Gyakorlatilag, ha a szokottnál jobban élvezünk egy címet, akkor ilyen 3-4 achi marad teljesítetlenül. De az se vált ki belőlem semmiféle érzelmet, ha épp szembejön valamelyik 1000/1000 vagy "platina" játékom.

Ha a játékidőt akarták ezzel kitolni, az nálam soha nem jött össze. Arra viszont emlékszem, hogy ettől nagy jampi lehetett az ember, mert úgy 10-14 éve volt a VIG tagság, ami ezzel (is) kapcsolatos. Az öreg Menrich Király, a megboldogult RE fórum atyaúristene is tagja volt ennek. Meg Rewmac, asszem, aki komplett leírásokat is készített egy-egy játék maxolásához.
2.
2.
crytek
Pár acsit benne hagytam mert hot unalmas volt már. Egynek jó volt.Sajnos a maxolás az ilyen játékok gyilkosa

Nem mellesleg megin semmitmondó játékosszám.Kíváncsi lettem volna mennyit adtak el
1.
1.
vanpear
Egy jó játék, pont addig húzva, amíg nem válik unalmassá.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...