A The Elder Scrolls VI ugyanazt a szintlépési rendszert használja, mint a Skyrim
- Írta: zoenn
- 2023. október 25.
A Bethesda egyelőre nagyon jól elvan a Starfield támogatásával, de a figyelem lassan a csapat következő alkotása felé terelődik. Sok konkrétumot még mindig nem tudunk a The Elder Scrolls VI-ról, főleg, hogy mennyit változik a jól bejáratott mechanika, ám a korábbi dizájndirektor, Bruce Nesmith szerint néhány ponton annyira nem fog eltérni a Skyrimben látottaktól.
A Minmaxx-nak adott interjút a szakember, aki a Starfielden dolgozott, mielőtt 2021-ben elhagyta a Bethesdát, ám néhány részletet megosztott a nagyérdeművel a The Elder Scrolls VI-ról. A legfontosabb talán az, hogy a játék ugyanolyan szintezési mechanikával rendelkezik, mint a The Elder Scrolls V: Skyrim.
Mint mondja, Todd Howard teljesen szabad kezet adott neki a tervezési fázisban, hiszen megbízott Nesmith szakértelmében, így amit ő lefektetett, annak nyoma lesz a végleges játékban is.
"Sok olyan koncepció, amely a szintlépésekkel és hasonló dolgokkal foglalkozik, mindenképpen folytatódni fog. Ugyan egy csomó új ötletet is bedobtak a srácok, de lefogadom, hogy néhány dolog, amin dolgoztam, benne marad az új játékban". - fogalmazott a szakember.
Ugyanebben az interjúban Nesmith azt is elismerte, hogy túl korán jelentették be a The Elder Scrolls VI-ot, mivel "Azok a cégek, amelyek évekkel korábban kezdik reklámozni a játékaikat, önmagukat csapják be. A legjobb idő, ha hat hónappal a megjelenés előtt kezdünk beszélni róla". Ugyanezt a stratégiát alkalmazták a Fallout 4 estében, és bevált. Azaz fél évvel a premier után jöhetnek az első hivatalos részletek az RPG-ről.
örültem volna valami újításnak
ja és egyetértek azzal is, hogy hanyagolni kéne ezt a gagyi képet... nem elsőnek van berakva
Ráköptem a kávémat a telefonomra...XD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.