A The Elder Scrolls VI ugyanazt a szintlépési rendszert használja, mint a Skyrim

  • Írta: zoenn
  • 2023. október 25.
  • Érdekesség
Link másolása
Most, hogy a Starfield a boltokban van, a Bethesda Game Studios végre a The Elder Scrolls VI-tal foglalkozhat. A korábbi dizájnrendező egy interjúban elárult pár részletet a várva várt szerepjátékról.

A Bethesda egyelőre nagyon jól elvan a Starfield támogatásával, de a figyelem lassan a csapat következő alkotása felé terelődik. Sok konkrétumot még mindig nem tudunk a The Elder Scrolls VI-ról, főleg, hogy mennyit változik a jól bejáratott mechanika, ám a korábbi dizájndirektor, Bruce Nesmith szerint néhány ponton annyira nem fog eltérni a Skyrimben látottaktól.

A Minmaxx-nak adott interjút a szakember, aki a Starfielden dolgozott, mielőtt 2021-ben elhagyta a Bethesdát, ám néhány részletet megosztott a nagyérdeművel a The Elder Scrolls VI-ról. A legfontosabb talán az, hogy a játék ugyanolyan szintezési mechanikával rendelkezik, mint a The Elder Scrolls V: Skyrim.

Mint mondja, Todd Howard teljesen szabad kezet adott neki a tervezési fázisban, hiszen megbízott Nesmith szakértelmében, így amit ő lefektetett, annak nyoma lesz a végleges játékban is.

"Sok olyan koncepció, amely a szintlépésekkel és hasonló dolgokkal foglalkozik, mindenképpen folytatódni fog. Ugyan egy csomó új ötletet is bedobtak a srácok, de lefogadom, hogy néhány dolog, amin dolgoztam, benne marad az új játékban". - fogalmazott a szakember.

Ugyanebben az interjúban Nesmith azt is elismerte, hogy túl korán jelentették be a The Elder Scrolls VI-ot, mivel "Azok a cégek, amelyek évekkel korábban kezdik reklámozni a játékaikat, önmagukat csapják be. A legjobb idő, ha hat hónappal a megjelenés előtt kezdünk beszélni róla". Ugyanezt a stratégiát alkalmazták a Fallout 4 estében, és bevált. Azaz fél évvel a premier után jöhetnek az első hivatalos részletek az RPG-ről.

6.
6.
markoci555
én sem szerettem azt a részét, hogy nekem idiótaként kell "famrolni" az adott xp-t, hogy jobb páncélt tudjak magamnak csinálni meg hasonlók
örültem volna valami újításnak

ja és egyetértek azzal is, hogy hanyagolni kéne ezt a gagyi képet... nem elsőnek van berakva
5.
5.
Warion35
#2: Igen, ez a Skyrim, erről szól legfőképp, mert ez egy kaland játék is egyben, amiben dungeonoket lehet fel fedezni, és ritka alapanyagokhoz és fegyverekhez lehet hozzá jutni, a mágia pedig néha elengedhetetlen egy két enemyvel szemben, sokszor pedig a főzetek is jól tudnak jönni (több élet, több teherbírás, több mágia, nagyobb sebzés, stb..) én ki maxoltam akár hányszor neki mentem a Skyrimnek, szerintem vagy 10x ha nem többször biztos újra kezdtem és épp ezért élveztem mert egyedi volt, a harcrendszerről pedig csak annyit hogy én is egy kezes fegyvereket használtam legfőképp, mást soha, íjat kivéve, én a két kezemben tartottam mind a két egykezes fegyvert, és geci erős voltam, plusz mindig könnyen tudtam fejlődni, nagyon sok időt bele tettem
4.
4.
Spazz Maticus
#3:
Ráköptem a kávémat a telefonomra...XD
3.
3.
csoki0619
#1: Számít az? Csapd ki rá és lapozz tovább! ;-)
2.
2.
Shao Kahn
Én pontosan ezt a bonyolult-nehézkes szintlépési rendszert gyűlöltem a Skyrimben.Hogy EXP-t nem kapni ellenfelekért vagy küldetésekért, csak fegyverek-képességek használatáért, még olyanokért is amiket a kedves játékos eredetileg nem tervezett használni. Én például csak egykezes harcos akartam lenni benne, de mégis kénytelen voltam mágiát használni, bájitalt keverni, tárgyakat megbűvölni stb. hogy minél több szintet léphessek. Ráadásul a szintlépéssel aktiválható perkeknek is szigorú feltételei voltak. Pont ezért nem jutottam el semeddig a Skyrimben, ezért dobtam ki. Remélem nem ismétlik meg másik játékfranchize- ban ezt a módszert. Most főleg belső nézetes leendő rpg-kre gondolok, mint pl. Vampire the masqurade 2.
1.
1.
szinkron
a képen valami gagyi twitteren hirdetett játék képe van. mi köze ennek a skyrimhez?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...