A vártnál hamarabb jelenhet meg az Elden Ring Shadow of The Erdtree DLC-je
- Írta: zoenn
- 2023. december 15.
A Fülöp-szigeteki Datablitz nevű webáruház olyan Elden Ring témájú kontrollereket hirdetett, amely a Bandai Namco és a Thrustmaster együttműködéséből jöttek létre. Az oldal 2024 februárjára datálja a megjelenést, amely "az új Shadow of The Erdtree bővítményél egy időben esedékes". Mindenesetre a fejlesztés a tervek szerint halad.
Sőt, mondunk jobbat: a jövőben további kollaborációra számíthatunk a két cég között, lévén érkeznek Malenia és Ranni mintájú kontrollerek is, amelyek az Elden Ring 2025-ös kiegészítésével egyszerre láthatnak napvilágot. Ezek szerint nem csak a Shadow of The Erdtree lesz az egyetlen DLC, amit az akció-szerepjáték kapni fog.
A kérdéses oldalakat azóta eltávolította az webáruház, ám szerencsére megmaradtak az utókornak. A Shadow of The Erdtree-t egyébként idén februárban jelentette be a FromSoftware, ám ha a fent említett debüt valós, akkor már régen be kellett volna jelenteni a dátumot, ami nagyon is elképzelhető lenne, lévén pont akkor lenne két éves az alapjáték. Reméljük, a kiadó hamarosan megtöri a csendet.
"Development ran parallel to that of Dark Souls II."
DS2:
"Hidetaka Miyazaki, who served as the director on Dark Souls,acted as a supervisor, while the game was directed by Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura"
Ahogy írtam is, azért nem ő rendezte a DS2-őt, mert a Bloodborne-t rendezte közben. A DS3-ra visszatért. Persze, ez egy nagy csapat természetes hogy összemosódnak a projektek, a DS3 fejlesztése is zajlott, nem a másik kettő után kezdték.
A másik lehetőség, hogy kb 1-1.5 év alatt megcsinálták a DS3-at úgy, hogy közben még a Bloodborne-hoz is csináltak egy DLC-t.
Akárhogy is 2 év alatt egy elég komoly kiegészítőt lehet csinálni az ER-hez.
#8: Ha az előző From játékokból kéne kiindulni, új sztoriszál, ami kiegészíti az alapjátékot. Az szinte biztos, hogy a vége előtt fog játszódni - mindig, minden más játékban akkor játszódott, még a DS3-ban is utána mentünk előre az időben, hogy elkezdődött a DLC, az új tartalom keretei között. Másik oldalról, összesen két ending van, ahol nem kellene iszonyatos nagy változtatásokat eszközölni a létező map-en, ha utánuk játszódna. (Ahol újrakovácsoljuk az Elden Ringet, valamint ahol helyreállítjuk a Golden Ordert, a többi ending cifrább: Ranni esetében semmi nem változik, de a karakterünk nincs többé jelen, a Szarzabáló endingben mindenki átkozott és hasmenés hullik az égből, a Duskbornban köd van és mindenki élőhalott, a Frenzied Flame-ben pedig csak simán lazán minden élet véget ért.)
Itt kicsit egyértelműbb, hogy mi is lehet maga a sztori, Miquellával csak egyszer találkoztunk, tekintve hogy mennyire fontos karakter és hogy ő van a DLC poszterén, valószínűleg az ő sztoriját fogjuk lekövetni - ha tippelnem kéne, valószínűleg Mough arénájában, a kezét megérintve fogunk az új területre lépni, vagy a tudatába, vagy a múltba, mielőtt elrabolták volna. Esetleg egy új endinget is kaphatunk tőle, de az már erős gondolat.
#9: Valószínűleg mindenkinek feltűnt, az év egyik legjobb akciójátékát nehéz lett volna nem észrevenni :D De a DLC fejlesztése interjúk és miegymás alapján akkor kezdődött, amikor kijött az ER. A Fromsoft most már nagy csapat kifér rajtuk egyszerre több projekt majdnem párhuzamos fejlesztése. De ha az élmény hiányzik, van még idő a DLCig, belefér akár az egész DS trilógia, szóval ajánlom :D
2 év sok idő, ha megnézed a a Bloodborne + és a Dark souls 3 is két éven bellül jött ki az összes DLC-vel együtt. Nyilvánvaló, hogy párhozamosan ment a két játék fejlesztése, és a DLC-ket is heggesztették mellette folymatosan.
Nem tudom, de azt igen, hogy az ER nekem nagyon bejött és ha egy pár órára is ha egy jól irányzott DLC vissza tudja hozni azt az élményt, akkor nekem már tetszeni fog. De az is igaz, hogy ebben a műfajban nem vagyok szakértő/célközönség, de mint mondtam ettől függetlenül életem egyik legemlékezetesebb kalandja volt az Elden Ring. Szerintem amúgy nem nehéz volt, hanem néhol komplett szar, de úgy volt szar, hogy közben nagyon jó volt... nem tudom, ez mennyire érthető :)
Egyébként, van abban valami, hogy nem rossz egy nagyobb DLC, a From dlc felhozatala pedig mindig nagyon erős volt, de most szerintem kicsit túltolták ezt a fejlesztési időt. Lehet jobban jártak volna, ha a kezdeti tervek mentén, két részletben adják ki az egészet (mert elvileg ez volt a terv), nem pedig két évig éheztetik a közösséget, mert így egy két fannak rendkívül elszaladtak az elvárásai a realitástól. A "Hát két éve fejlesztik, legalább az alapjáték fele lesz, ha nem nagyobb!" meg a "valójában ez csak néveben lesz DLC, méretben maga lesz az Elden Ring 2!" valós vélemények amiket olvastam emberektől. Ezután ha tényleg ekkora lesz, én fogok neki legjobban örülni, de szinte 100% hogy nem ez lesz a helyzet, akkor pedig az egész diskurzust a hangos kisebbség hülyesége fogja uralni, akik többet vártak. Az alapjáték elkerülte ezt (némileg, bár ott is volt kis cirkusz egyes körökben) mert a minősége nemhogy elérte, de meg is ugrotta a hype szintjét, de egy DLC esetében nem lehet annyira sok lehetőség valami lélegzetelállítót lepakolni.
Mindezek ellenére, én is várom, az összes új megjelenés közül igazából csak ez érdekel ténylegesen (ez, meg a Rise of the Ronin) de ez nem annyira hype, inkább a tapasztalat a Fromsofttal, akik nálam nagyjából az utolsó, 100%ig megbízható minőséget hozó fejlesztők kis csoportjába tartoznak.
Most vettem csak meg jó kis akcióban Xbox-store-ban.
Így már tűrhető az ára ;)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.