A Horizon: Zero Dawn egy hatalmas nyitott világban játszódik, ahol a természet visszaszerezte azokat a területeket, amelyeken most már csak egy megbukott, elfeledett civilizáció romjai találhatóak. Egy olyan világban találjuk majd magunkat, ahol már nem az emberiség a domináns faj, hanem hatalmas gépek állnak a tápláléklánc tetején. Mi egy fiatal törzsi lányt, Aloyt alakítjuk majd, akivel leginkább az lesz a feladatunk, hogy megismerjük saját sorsunkat.
Aloy hatalmas, csordányi gépekkel néz majd szembe kalandjai során. Minden esetben ki kell majd ismernünk a viselkedésüket, és ha túl akarjuk élni őket, akkor a gyenge pontjaikat is. Előnyünkre kell fordítanunk a környezetet, bíznunk kell agilitásunkban, ha szükséges, lopakodnunk kell, egyszóval a túlélésünk érdekében láthatatlan vadászként kell hárítanunk a ránk leső veszélyeket.
A Horizonban lesz egyfajta craft-rendszer is. Aloy képes lesz a természeti elemeket kombinálni a gépek darabkáival. Így készíthetünk fegyvereket, lőszereket, csapdákat és különböző kütyüket.
A PlayStation 4-exkluzív Horizon: Zero Dawn valamikor 2016-ban fog megjelenni.
De engem az ilyen gépszörnyes filmekben/játékokban az zavar a legjobban, hogy úgy vannak beállítva, mintha éreznék a fájdalmat, amikor ledöfi a csaj az energiatápot, akkor csak el kéne dőlnie, mintha kihúzták volna a konnektorból. De ez már csak szőrszálhasogatás.
tuti premier vétel.
Látványvilágban már rég nem volt ennyire jó játék, jöhet :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.