NieR: Automata - túl a 4 millión

  • Írta: sirdani
  • 2019. június 5.
  • Hír
Link másolása
A 2017-es megjelenés óta több mint 4 millió példányban kelt el a PlatinumGames alkotása, melynek kapcsán a fejlesztők még egy ünnepi videót is közzétettek, ahol köszönetüket fejezik ki a játékosoktól kapott bizalomért.

„A NieR: Automata megjelenése óta eltelt két év úgy múlt el, mint egy villanás, ám ebben a két évben 4 millió eladást értünk el” - írta a Platinum blogbejegyzésében Eijiro Nishimura, a játék producere. „Ez egy teljesen új szám a PlatinumGames történetben. És mindez csak miattatok, a rajongóink miatt jött össze, akik támogattatok minket és a NieR: Automatát is. Mindezt őszintén köszönöm nektek!”

A NieR: Automata jelenleg Xbox One-on, PlayStation 4-en és PC-n érhető el, a játékról írt tesztünket pedig az alábbi linken találhatjátok.

16.
16.
biohazard rex
#12: Ha te állíthatod hogy nekem nincs tapasztalatom könyvekhez-filmekhez és empátia hiányát is kijelentheted (elég abszurd következtetés, de legyen) akkor én is nyugodt szívvel állíthatom a második bekezdésedből, hogy neked meg a játékokban nincs semmiféle tapasztalatod ha szerinted ez a harcrendszer mély és sok lehetőséged van.
Bár nehéz elképzelni bármiféle objektivitást a részedről azzal a profilképpel amit használsz.
15.
15.
Heldengeist
#10: Ez az, hogy ők sem voltnának bénák, ha a single játékaikat vesszük, egy Mass Effect, Dragon Age, Need for Speed, Medal of Honor, C&C simán elmenne 6-8-10 milliós számban, ha tisztességesen megcsinálják. És volt már rá példa, csak hagyni kell a fejlesztőket dolgozni. Ők a játékosoknak akarnának játékot csinálni, nem a befektetőknik.
13.
13.
user101
#11: Én kérek elnézést... :)))
12.
12.
Sei89
,,tipik japán csöpögős fos lesz a sztori" - azért mert kevés tapasztalatod van olvasás/filmnézés terén, és nem vagy képes empátiára, attól még egy sztori nem csöpögős

,,combat is kritikán aluli ahhoz képest amire a platinum games képes" - akció-rpg játék, számtalan buildet készíthetsz a chipek segítségével + a játék minden egyes mozgás animációja annyira tökéletes, hogy már az irányítás miatt is a harc az egyik legélvezetesebb része a játéknak
11.
11.
biohazard rex
Én vártam ezt a játékot mint a messiást, végig toltam. Nagyon érdekesen indul és a setting is kellően eredeti, de a végére egy tipik japán csöpögős fos lesz a sztori. A combat is kritikán aluli ahhoz képest amire a platinum games képes (Vanquish, Bayonetta, MGR:R) és mielőtt nekem esne bárki, az összes nem easter egg ending megvót. De az is lehet én vártam ettől a játéktól sokat. :/
10.
10.
user101
Még szerencse, hogy nem éri meg single történet központú játékot fejleszteni... :)

Vagy ikább bocs EA, bénák vagytok!!!
9.
9.
Őrnagy
Nagyon jó játék. Kicsit sok benne a szomorúság.
8.
8.
GemForge
#6: Az csak a felszín... Komolyan mondom, a második végigjátszásra fog leesni az arcod igazán ( mondjuk előtte még vagy 20x)...
6.
6.
DeKor
#4: Akkor viszont nem kicsit rontották el a demót. Letöltöttem, és 2 órán keresztül más sem történt benne, csak szaladni kellett, és egy indokolatlanul nagy karddal legyakni azt, aki szembejön. Jöttek szembe kisebb ellenségek, jöttek nagyobbak, voltak lebegő gömbök, és mindenkit ütni kellett. Történetnek a legkisebb jelét, sőt, történetmesélésnek a legcsekélyebb szándékát sem lehet benne felfedezni. A demo annyira szánalmasan egyhangú öldöklésből áll, hogy egy életre elment tőle a kedvem.
4.
4.
GemForge
Pont tegnap vettem megint elő. A 3. végigjátszásnál tartok de ugye ez még messze nem azt jelenti, hogy ismerném a sztori végét... nálam simán top 10-es a játék, egyszerűen felfoghatatlan az a mélység, ahogyan megalkották ezt a világot. Minden játékosnak ki kellene próbálnia! Zene, grafika és játékmenet, mind csillagos ötös!
2.
2.
Heldengeist
2 év alatt 3 platformra 4 millió. Az EA már felégette volna a stúdiót és behintette volna sóval a romjait.
1.
1.
B-Shaggy
Júliusi fizetésből veszek egy normális joystickot, akkor elsők között fogom pótolni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...