A Skyblivion egyszemélyes projektként indult 2012-ben, azóta pedig folyamatosan haladt előre, és a mögötte álló csapat is bővült. Mi is többször beszámoltunk erről az óriási rajongói vállalásba, legutóbb tavaly nyáron, amikor egy teaser előzetes erejéig pillanthattunk bele az újraalkotott The Elder Scrolls IV: Oblivionba.
Az új videóból kiderül, hogy a Skyrim Creation Engine-jét használva nem egy az egyben készítik el újra az Oblivion világát: egyrészt a már létező lore-hoz igazítják, másrészt a tájak esetén néha egy kis alkotói szabadságot is megengednek maguknak. A felhasználói interfész esetén sem az Oblivionban láthatót használják, ugyanakkor nem is a Skyrimét, mert azt túl sötét hangulatúnak találták.
Néhány Oblivionra jellemző játékmechanika azért megmarad, olyanok, mint a spellcrafting, a quick-casting vagy a víz alatti harcok. Az eredeti játék zenéjét azonban kénytelen kibővíteni: két zeneszerző is dolgozik azon, hogy nagyobb repertoárt hallgathassunk kalandozás közben.
Várható megjelenést még továbbra sem jelölt meg a TESRenewal, de ha tovább szeretnétek ismerkedni a projekttel, keressétek fel az oldalukat.
Egy, lehetséges, hogy megoldják a konzolos elérhetőséget, hiszen az új generációval talán könnyebben fog ez is menni. Kettő, és ez a lényeg, ez egy MOD és az MS nincs a modok ellen (Minecraft, Halo), sőt, elsőként engedte meg a Skyrim/FO4-hez a bethnet keretrendszeren keresztül a modokat (a Sony esetében nagyobb volt az ellenállás). És három, az MS nincs a "remasterek" ellen sem.
Mekkora köcsögség volna hogy amikor már kb a finish előtt lennének lelövetnék
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.