Dark Alliance - a szörnyekről és a dizájnról

Vadonatúj fejlesztői videónaplót kapott a Dungeons & Dragons: Dark Alliance, amiben ezúttal a fejlesztők arról mesélnek, hogy honnan kaptak ihletet az akció-RPG szörnyei, illetve a művészeti irány kitalálásakor.

Egyre több videóanyagot kapunk a hamarosan debütáló Dungeons & Dragons: Dark Alliance-ből, hiszen legutóbb is 25 percig mozgott a hack and slash szerepjáték, most pedig több mint három percen keresztül kommentálják a fejlesztők, hogy honnan kapták az ihletet a játék szörnyeihez és művészeti irányzatához.

A videó alapján jól szórakoznak a készítők a Dark Alliance hegesztése közben, főleg miután több tucat koncepciós rajz átnyálazása után rájöttek: a játékuk teljesen metál! Azután pedig, hogy realizálták, hogy a dizájn leginkább a 70-es, 80-as évek metálalbumainak a borítójára emlékezteti őket, onnantól ez lett a művészeti irány kiinduló pontja mindenhez - például a videóban említett szörnyekhez is. A végeredményt látva pedig valóban nehéz, hogy ne a Brütal Legend jusson az eszünkbe.

A Dungeons & Dragons: Dark Alliance június 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.

4 komment - szólj hozzá!