Kiveszik a reklámokat a felújított Alan Wake-ből

Noha az Alan Wake nagyszerű játék volt annak idején, biztosan sokan emlékeztek arra is, hogy hemzsegett a termékelhelyezésektől. A Remedy képviselője a minap megerősítette, hogy ezeket kiveszik az újrázásból.

A múlt héten hivatalossá vált, hogy felújított változatot kap az Alan Wake, amely október 5-én fog megjelenni PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra és Xbox Series X/S-re. A remasterelt kiadás az összes eddigi tartalmat magába foglalja majd, kap audiokommentárt, és persze a látványt is felturbózzák a készítők - az első mozgóképes kedvcsinálót itt nézhetitek vissza.

Akad azonban még egy apró, de annál fontosabb változtatás, amiről csak később meséltek a fejlesztők: a Remedy képviselője a ScreenRantnek erősítette meg, hogy kiveszik a játékból a reklámokat. Ha emlékeztek, az eredeti változat tele volt termékelhelyezésekkel, valódi autómárkák képviseltették magukat, a Verizon logója feszített a hirdetőtáblákon, és az egyik alapvető mechanikát kiszolgáló elemlámpa is Energizer márkájú volt, amihez Energizer márkájú elemeket gyűjthettünk. (Igaz, ezek az elemek elég sűrűn merülgettek, így kérdéses, hogy ez a sztori mennyire érte meg a gyártónak.)

A Remedy illetékese leszögezte ugyanakkor, hogy a játék zenéi és fiktív tévéműsorai változatlanul helyet kapnak a remasterben is.

Eközben egyébként a GamesBeat újságírója, Jeff Grubb megint arról beszélt, hogy az Epic és a Remedy egy valódi folytatást is tervez a játékhoz, a remaster pedig ennek a felvezetése.

9 komment - szólj hozzá!