Natív HDR-támogatással bővült a Control

  • Írta: zoenn
  • 2023. május 14.
  • Letöltés
Link másolása
Egy nemhivatalos javításnak köszönhetően sokkal jobban néz ki a HDR és az ultraszéles DLSS raytracing látványjavítók is. A modot az egyik Remedy-fejlesztő készítette szabadidejében.

A Control továbbra is a egyik tesztjáték egy-egy új videokártya teszteléséhez, annak ellenére, hogy már négyéves címről beszélünk, azonban a mai napig feltűnnek olyan grafikus problémái, mint a lassan betöltődő textúrák. Ha engedélyezzünk a Windows automatikus HDR-jét, akkor a kép valójában sötétszürke, ahelyett, hogy a valódi fekete lenne, illetve a bloom effekt is csökkenti a kép élességét.

A kényelmetlenségek javarészét szerencsére a Remedy egyik alkalmazottja, név szerint Filippo Tarpini orvosolta egy moddal. Az úriember fél évvel a Control kiadása után csatlakozott a stúdióhoz, mint Unreal Engine-specialista, friss munkája a HDR ultrawide DLSS RT patch, ami jelentősen javítja a játék megjelenését.

A Digital Foundry csapata a natív HDR-támogatást emeli ki, ami jelentősen jobb a Windows automatikus megoldásához képest. Ráadásul pixelenként több sugarat ad a ray tracinghez és növeli a térfogat-effektusok felbontását, valamint javítja a textúra-streaminget is.

A mod jelenleg az 1.4-es verziószámnál jár, néhány hiba még előfordulhat, de folyamatosan alakul a projekt.

1.
1.
Sophisticated Karen
kiprobalva, mukodik, nagyon jo. kulonosen a jobb dlss mely most egy nagyon letisztul kepet ad hihetetlen magas fpsek mellett. raadasul nagyon pontosan be lehet allitani a hdr erosseget, a fekete melyseget (a jatek alapbol inkabb szurke fele sotetul) es a szineket is.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...