Mafia- és ArmA-fejlesztőkből alakult új stúdió

A prágai központú Warhorse Games alapítói egykori keményvonalas Mafia- és ArmA-munkások, akiknek valószínűleg elege lett az előző rezsimből, s inkább a saját útjukat szeretnék járni. Egyelőre még kevesen vannak, de folyamatosan veszik fel a friss munkaerőt.

Az új stúdiót a 2K Czech és a Bohemia Interactive néhány prominens tagja alapította, szóval ne arra tessék gondolni, hogy pár nem túl megbecsült programozó fellángolásáról van szó. A céget a Mafia design főnöke, Daniel Vávra vezeti, és többek között ott van még az ArmA designere, Viktor Bocan, a Dragon's Lair szerzője, Martin Klíma, és a Mafia animátora, Zbynek Trávnivký.


"Egy közös szál fut végig mindannyiunk korábbi játékain: nyitott világok, erős történet, és végül, de nem utolsó sorban a realisztikus design. Büszkén mondhatjuk, hogy a Mafia és az Operation Flashpoint úttörőek voltak ebben a tekintetben, és ezt a nézetünket nyilván több millió játékos is osztja a világon" - nyilatkozták a fejlesztők.

Ugyanakkor azt is hozzátették, hogy habár az új játékuk kicsit más stílusú lesz, nem fogja kiábrándítani a realisztikus sztorik és a nyitott világok kedvelőit. A honlapon a grünwaldi csata képe látható (ha nem, majd valaki kijavít), amiből talán lehet sejteni valamit, de persze az is elképzelhető, hogy csak félrevezetés.

10 komment - szólj hozzá!