Újabb játékok kaptak AMD FSR-támogatást

Lassan már több mint egy hónapja annak, hogy elrajtolt az AMD DLSS-kihívója, a FidelityFX Super Resolution, amit mostantól nem csak újabb játékok támogatnak, de integrálták a Unitybe és az Unreal Engine 4-be is.

Június végén indította hódító útjára az AMD a FidelityFX Super Resolution felskálázási eljárást, ami a kaliforniai cég válasza az NVIDIA-féle DLSS-re. A technológiát idáig csak hét játékban tudtuk kipróbálni, most viszont ez a lista kibővült a Dota 2-vel, Arcadegeddonnal és a Necromunda: Hired Gunnal.

A tervek szerint pedig az elkövetkezendő két hét alatt az Edge of Eternity, illetve a Resident Evil: Village is megkapja majd az AMD FSR-támogatást. Szintén remek hír, hogy a funkció már implementálva lett két népszerű grafikus motorba, a Unitybe és az Unreal Engine 4-be is, így valószínűleg hamarosan még több játékban kapcsolhatjuk majd be az AMD FidelityFX Super Resolutiont.

3 komment - szólj hozzá!