Bemutatkozott a Counter-Strike 2

  • Írta: szlav
  • 2023. március 22.
  • Bejelentés
Link másolása
A Valve egy csokornyi videó kíséretében rántotta le a leplet a Counter-Strike 2-ről és annak újdonságairól. Minden tekintetben modernebbé és fejlettebbé válik a népszerű online lövölde.

Nem voltak alaptalanok a korábbi pletykák, ma végre megérkezett a nagy bejelentés: idén nyáron érkezik a Counter-Strike 2, de néhányan akár már most kipróbálhatják a játékot. A Valve hosszú múltra visszatekintő, de töretlen népszerűségnek örvendő kompetitív shootere a Source 2 engine-en kap komoly vérfrissítést. A végeredmény első blikkre nagyon hasonlít a Global Offensive-re, ingyenes marad a játék, ráadásul a holmijainkat magunkkal is vihetjük az előző játékból, de közelebbről nézve egyértelmű, hogy a fejlesztők alapos ráncfelvarrást adnak a lövöldének, kívül és belül egyaránt.

A korábbi CS-játékok közkedvelt térképei nem mennek sehová, a Valve azonban alaposan kicsinosítja majd a legnagyobb klasszikusokat is. Máshol mindeközben célzott változtatásokkal és a Source 2 motor bevilágítási és tükröződési technikáival frissülnek fel a helyszínek. A legrosszabbul öregedett térképeket persze ennél mélyebben is átalakítják, a modderek számára pedig nagyszerű hír, hogy ezt az eszköztárat ők is megkapják.

A Counter-Strike 2 egyik legérdekesebb újítása a füstgránátokat érinti majd. Az új, dinamikus füstök valódi "tárgyi elemek" lesznek a pályákon, vagyis minden játékos egyformán látja majd őket, nem lesznek kliensoldali malőrök. A füsteffektet pedig azért nevezik dinamikusnak a fejlesztők, mivel a köd valósághűen betölti majd a pálya adott geometriáját, a lövedékek és robbanások azonban elfújhatják azt - mindez teljesen új taktikai opciókat nyit meg a támadók és védők oldalán is. 

A szerveroldali frissítések közül a hagyományos tick rate megszűnése lesz a játék igazán nagy dobása. A Valve új rendszerének köszönhetően a szerverek nem megadott időintervallumokban (tickenként) jegyzik majd a játékosok mozgását és lövéseit - ehelyett a játék minden egyes mozzanatot egyből elküld a szervernek, ahol villámgyorsan kiszámításra kerül minden apró lépés. Mivel ezek aztán a központi szerveren kerülnek szinkronba, garantált lesz, hogy valóban "az fog megtörténni", amit mi a saját képernyőnkön láttunk. Búcsút mondhatunk a falsul regisztrált lövéseknek!

Ezekkel az újdonságokkal került tehát bemutatásra a Counter-Strike 2. A játék idén nyáron jelenik meg, néhány szerencsés, aktív játékos azonban már most kipróbálhatja a korai változatot. Érdemes belépni a Steamre, illetve a CS:GO-ba, hiszen itt találtok majd meghívót, ha ti is a szerencsések közé tartoztok.

2.
2.
markoci555
én a füstön lepődtem meg leginkább, de a tick rate érdekelne a legjobban, mi a háttere az egésznek, egyáltalán egyedi-e a dolog, mert brutális desync van 1-2 játékban, amik talán okulhatnának ebből?, a lényeg, hogy miért mondják azt, hogy ez már nem is tick rate, mikor mindenképpen van valamilyen "frekvencia", amivel rögzítik az adatot
1.
1.
Sakee
10 év alatt tick rate és dinamikus füst ( LOL 2023van). Ez igen,szép munka, de attól még mindig csúsznak a karakterek idióta mozgás és célzási rendszer. De aki ezt szereti....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...