Bejelentkezési és szerver problémákkal kűzdenek a Suicide Squad: Kill the Justice League fejlesztői
- Írta: pandaril
- 2024. február 18.
A Rocksteady még pénteken adott ki egy közleményt, amelyben beszámoltak a játékot érintő lényeges munkálatokról, hibákról és természetesen a jövőről is. Bár a Kill the Justice League népszerűsége a megjelenés óta nem igazán ugrott meg (legalábbis a Steames adatok szerint), épp elegen játszanak vele ahhoz, hogy az olyan alapvető funkciókat érintő hibák, mint a bejelentkezés, igen csak sürgetők legyenek.
A fejlesztők számára ez és a szervereket érintő problémák vannak most a polc tetején, azonban egyik sem olyan könnyű falat, lévén nem egyetlen nagy hibáról van szó, hanem számos kisebb, összefüggő bugról. Amit biztosra ígértek, hogy meg fogják oldani a problémákat. Valószínűleg számos visszajelzést kaptak azzal kapcsolatban, hogy miért adtak ki end-game frissítéseket és balance patchet még a sokkal súlyosabb hibák javítása előtt, ezért a Rocksteady erre is külön kitér a posztban.
Az ok igen egyszerű: egyidejűleg több csapat is dolgozik a játékon. Az olyan dolgokat, mint a játék kiegyensúlyozottságát a dizájnerek kezelik, ellenben a programozási feladatokhoz nyilván ők hozzá sem tudnak szagolni. Bár kívülről ez úgy festhet, hogy nem egységes a játék fejlesztése, valójában ez inkább jó hír, hisz amíg a programozók a hibákat javítják, addig a felszabaduló munkatársak gőzerővel készülhetnek a játék első szezonjára.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.