Ubisoft: kevesebb adaptáció, több saját játék

Néhány szabályerősítő kivételt leszámítva a Ubisoft sem tudott olyan filmek alapján készült játékot letenni az asztalra, amivel maradéktalanul elégedettek lennénk.
Néhány szabályerősítő kivételt leszámítva a Ubisoft sem tudott olyan filmek alapján készült játékot letenni az asztalra, amivel maradéktalanul elégedettek lennénk.



A bili természetesen az Avatar után borult ki, melynek játékváltozata komolyan elhasalt a kasszáknál. Az eddigi 2.5 millió eladott példány ugyan nem rossz, viszont ilyen neves, multiplatform játéknál kevés: a francia cég korábban 3.5-5 milliós eladással kalkulált. A vezetőség részben ezért döntött úgy, a jövőben több időt és pénzt fordítanak saját címeik fejlesztésére, s kicsit hanyagolják az adaptációkat. Természetesen nem teljesen, azért a jövőben is számíthatunk arra, hogy egy-egy mozifilm hivatalos játékán a Ubisoft logója tetszeleg majd. A Ubisoft egyébként olyan címek alatt készített már játékot, mint a TMNT, a Pirates of the Caribbean, a CSI, a Lost vagy a King Kong.
14 komment - szólj hozzá!