Online stratégiát vált a Square Enix

Komoly változásokon esik át a Square Enix online játékokra vonatkozó stratégiája: a kiadó szerint a piac átalakult, ők pedig továbbra is az élen akarnak maradni.
Komoly változásokon esik át a Square Enix online játékokra vonatkozó stratégiája: a kiadó szerint a piac átalakult, ők pedig továbbra is az élen akarnak maradni.



A Forbesnak adott interjúban Yoichi Wada, a Square Enix vezérigazgatója a digitális disztribúciót és az online közösségi játékokat a jövőként emlegette. "Két dolog biztos, a terjesztési csatornák és a bevételi modellek változni fognak az egész iparágban, és mi ennek a folyamatnak az élén szeretnénk maradni" - mondta.

Wada szerint a japán Square Enix a jövőben versenyre kelne a jóval profitképesebb dél-koreai és kínai fejlesztőkkel, emellett újra megerősítette, hogy számos közösségi játékon (ilyenek például a Facebookra megjelenő programok, nyáron jön az első, ha minden jól megy) dolgoznak jelenleg is, továbbá minden más címükbe szeretnének némi multiplayer vagy közösségi elemet belevinni. Az új online játékok egy része ingyenes lesz, de Wada nem tart attól, hogy a játékosok szemében ezek nem tűnnek olyan profi munkának, mint a korábbi játékaik: ha grafikailag nem is a legjobbak, de játékélményben mindenképpen tökéletesek lesznek.

A Square Enix a hagyományos címeik, mint például a Final Fantasy, felőli hozzáállásukon is változtatni akar: Wada újra felhozta annak a lehetőségét, hogy a népszerű sorozatot például a jövőben epizódokra darabolnák, és körülbelül 5 dollárért árulnák az egyes részeket.
6 komment - szólj hozzá!